Guldigt o grannt

Visst blev det fint.....men inte riktigt som jag hade tänkt mig.
 
Badkaret placerade vi mitt i badrummet.....guldigt o fint.
 
Nej, så illa är det inte. Var en runda in på XXXLutz för att se om det fanns några snygga badrumsmöbler och då såg vi b.l.a detta.....huuuuu...vill någon ha det så här?
I vårt badrum har inte hänt så mycket...jo, lite väggar o rör är bortsågade...luftfuktaren står fortfarande kvar. Vi har i alla fall inhandlat kakel...efter många om o men. Vet inte hur många ställen vi varit på. Och nu ränner vi runt efter badrumsmöbler, vask o toastol, blandare, dusch, ja, allt vad man ska ha.....oj, oj, oj vad trött jag är på det....o trött på röran här hemma. Minsann inte lätt o veta vad man vill ha. Men det blir väl klart till slut. Mycket som ska ändras om oxå vad det gäller rör o så. Golvbrunnen ska flyttas o likaså duschblandaren.
 
Inhandlade lite tillbehör på Ikea igår.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback